måndag 5 oktober 2015

051015

Ja alltså nu blev det ju oskrivet i alla fall. Haha, nåmen vad gör det.. Allt har sin tid. Måndag. Ny vecka, nya tag. Eller hur det nu var. Känns som om tiden bara flyger iväg. Massa inplanerat och mycket att se fram emot.

Förra veckan var jag till Åbo en sväng. Vi hade babyshower för min älskade syster + bébé och det var enormt kul samt jättelyckat! Förutom att T då är världens sämsta på att ljuga.. Så haha, nyfiken som hon var också så hade hon ju sina aningar. Och inte nog med detta så fick jag träffa många fina vänner. Mysa, dricka vin och bara prata timmarna ut. Saknar nog Åbo och alla dom där speciella kära vännerna man kan göra precis allt med. Dom som man skrattar så mycket att man har ont i magen med. Dom som finns där när livet känns extra tungt. Eller dom som bara helt enkelt är bäst för att dom är dom. Men missförstå mig inte nu. Jag älskar Åland och att få vakna upp varje morgon med min älskade. Men det tar tid att vänja sig med ett nytt ställe. Även om man känner sig välkommen med öppna armar.

Från och med nu skall det bli mera bloggande. Jag lovar.

Uppdaterar med bilder i morgon. Nu är kryper jag ner under ett varmt täcke med den jag älskar allra mest. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar