måndag 14 september 2015

Locked Away.

Det är så mycket som hänt de senaste månaderna. Äntligen börjar jag hitta tillbaka. Jag är så otroligt lycklig. 

Min syster har beräknat om en månad. Så ja, jag skall bli moster! Heelt underbart. Dessutom så har jag flyttat västerut och bor i dag tillsammans med Anton i Mariehamn. Vi båda trivs väldigt bra! Aldrig hade jag trott att Åland skulle vara så här fint. Plus att en av mina bästa vänner också flyttat hit så nu blir det många vinkvällar påkommande! 

Från en sak till en annan. Jag har också varit sjuk i över ett år. Varför gömma det liksom? I juni spenderade jag 4 dagar på Tyks. Ännu vet dom inte fullt ut vad som är fel men det börjar kanske så småningom reda upp sig. En dag i taget. 60 minuter per timme. 

Men på sidan om detta behöver jag nu bygga upp lite motståndskrafter. Så sakta men säkert har jag börjat träna igen. Och fy sjutton sådan träningsvärk jag har i dag efter gårdagens sweat-it. 


2 kommentarer: